Comenzi telefonice:

0758.11.99.33

Intrebari si raspunsuri



Intrebari despre livrare

Cand va fi livrata comanda mea?
Termenul de livrare al comenzilor este de 24-48 ore insa pot exista intarzieri minore.
Nu am primit produsele comandate
Daca comanda dvs nu a ajuns in termen de 48h, puteti verifica produsul online folosind codul de urmarire primit in mail. Daca nu exista nicio informatie disponibila despre comanda dumneavoastra, va rugam sa ne contactati la sectiunea Suport clienti.
Am primit doar o parte din comanda
Daca produsul a fost trimis in mai multe colete, veti gasi o nota pe fiecare colet cu produsele/partea care trebuie sa o contina. Va rugam sa verificati nota fiecarui colet pentru a fi sigur ca nu lipseste nimic. Tine-ti minte, daca ati facut comanda la mai multe produse, acestea pot sa vina in colete separate si la intervale de timp diferite. Daca un produs lipseste, va rugam sa ne Contactati. Detaliati numarul comenzii si produsele lipsa. Vom solutiona problema cat se poate de repede.
Pot sa schimb adresa de livrare?
Adresa de livrare poate fi modificata in cazul in care au trecut mai putin de 24 de ore de la plasarea comenzii. Daca doriti sa modificati adresa de livrare a produselor va rugam sa contactati Suport Clienti.
Factura este trimisa in colet?
Factura cu produsele cumparate va fi trimisa odata cu produsul/produsele. In cazul in care factura lispeste din colet va rugam sa ne contactati pentru a va trimite factura.
Hombee livreaza si in alte tari?
Hombee livreaza in toate tarile membre UE pentru o taxa de transport suplimentara.


Returnari si rambursari

Pot sa trimit inapoi un produs pentru a fi schimbat sau pentru a primi banii inapoi?
Gasiti informatii aditionale la sectiunea Returnari produse section.
Care este perioada in care pot trimite un produse inapoi?
Aveti 14 zile timp in care puteti sa trimiteti produsul inapoi pentru a fi schimbat sau pentru a primi banii.
Exista taxe pentru returnarea unui produs?
In cazul in care doriti sa returnati un produs si sa va primiti banii inapoi, taxele vor fi suportate de client.
Am primit un produs gresit
Daca ati primit un produs gresit va rugam sa contactati folosind sectiunea Suport clienti pentru a rezolva problema. In acest caz nu sunteti nevoit sa platiti taxele de transport ale returului sau inlocuirii produsului.
Am pierdut factura
In acest caz avem nevoie de numele persoanei care apare pe factura pentru a putea identifica comanda in sistem.
In cazul unui retur, cand primesc banii inapoi?
Dupa ce produsul ajunge inapoi la noi, dureaza intre 3 si 7 zile pentru ca banii sa intre in contul dvs.
Nu am primit banii inapoi
Va rugam sa alocati pana la 7 zile lucratoare pentru ca banii sa intre in contul dvs. Daca au trecut mai mult de 7 zile si banii nu au intrat in contul dvs contactati Suport clienti pentru a verifica daca banii au fost rambursati.

Cumparaturi online

Cum pot plati?
-Puteti sa platiti cu cardul, "MasterCard, Visa Credit Card, Visa Debit Card, Visa Electron, Maestro, Solo, American Express, Discovery. Va rugam sa luati aminte ca Hombee nu va cere niciodata datele cardului prin email sau ferestre pop-up decat in momentul plasarii comenzii.
-Ramburs - la primirea coletului de la curier.
Cand va fi procesata plata?
In cazul platii cu cardul, plata va fi procesata in cca 5 minute.
Cum stiu ca am plasat comanda corect?
Cand comanzi de pe Hombee, la finalizarea comenzii se va afisa o pagina care va include numarul comenzii. E benefic sa printati aceasta pagina pentru a o avea ca si referinta dar in acelasi timp veti primi si un email cu detaliile comenzi plasate.
Sunt datele mele securizate?
Cand cumperi de pe Hombee datele tale sunt complet securizate. Datele tale bancare sunt encriptate pentru a le pastra sigure. Tine-ti minte! Hombee nu va cere datele bancare niciodata decat in momentul in care comandati produsele.